Your Cart

شکر سفید گلستان 1900 گرم

شکر سفید گلستان 1900 گرم
نا موجود
شکر سفید گلستان 1900 گرم
ناموجود
  • موجودی: نا موجود
  • :: شکر سفید گلستان 1900 گرم

برخی از برندها به سبب کیفیت در تولیدات دوام پیدا کرده و تا سال‌های سال همپای مردم هستند. در زمینه خواروبار و در ایران یکی از این برندها گلستان است که سال 1330 تأسیس گردیده و ابتدا در زمینه‌ی چای به فعالیت پرداخت و امروزه با توسعه صنایع و تجهیزات بیش از 50 مورد کالا را توزیع می‌نماید. انواع برنج، چای و دمنوش، چاشنی و ادویه و البته قند و شکر از این تولیدات با کیفیت هستند که بخشی از کالاهای اساسی هر خانوار را تشکیل می‌دهند. شکری تولید این برند دارای مرغوبیت فوق العاده هست اما نباید فراموش کرد که میزان مصرف مجاز آن به طور کلی از 13 قاشق چای خوری بوده زیرا میزان متعادل آن گرچه برای تجدید حیات سلول‌ها و به خصوص فعالیت مغزی ضروری می‌نمایاند اما افراط باعث آلزایمر،چاقی، دیابت و مرض قند می‌گردد.

کاربرد شکر در شیرینی پزی
19hyper-شکر-سفید-گلستان-1900-گرم

صنعت سوغات ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب شامل خوراکیست که اغلب شیرین هستند شاید سوال پیش بیاید که دلیل این نقش پر رنگ شکر چیست؟

طعم دهی به کیک‌ها و شیرینی‌هایتان البته در اثر حرارت کاراملی هم می‌شود و طعم خامی را از آنها می‌گیرد. نکته‌ی بعد اینکه مولکول‌های رطوبت دوستی دارد که باعث می‌شود حین پخت بکینگ پودر و جوش شیرین که نیاز به رطوبت و نم برای فعال شدن دارند به صورت کامل فعال شده و چیزی که می‌پزید پف لازم را داشته باشد و حالت لاستیکی و سفت به خود نگیرد.

در مرباها به دلیل غلظتی که ایجاد می‌کند مانند یک نگهدارنده طبیعی عمل کرده و از خراب شدن آنها جلوگیری می‌کند.

دما را تنظیم می‌کند و به دلیل وجود آن بستنی‌ها یخی نشده و بافت نرمشان را حفظ می‌کنند یا کیک‌ها سریع با دمای بالا نمی‌سوزند.

خلاصه اینکه هر ماده‌ی غذایی در صورت زیاده روی در مصرف برای سلاتی خطر آفرین است اما در جایگاه خود فوایدی دارد که نباید از آن غافل شد.

اطلاعات کلی
نوع: شکر
برند: گلستان
وزن: 1900 گرم
مبدا برند: ایران

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.
برچسب ها: شکر گلستان , شکر , گلستان