Your Cart

تست مخصوص پرونان نان آوران 400 گرم

تست مخصوص پرونان نان آوران 400 گرم
نا موجود
تست مخصوص پرونان نان آوران 400 گرم
ناموجود
  • موجودی: نا موجود
  • :: تست مخصوص پرونان نان آوران 400 گرم

در مواجه با تست مخصوص پرونان نان‌آوران 400 گرم شاید اولین چیزی که توجه شما را جلب کند نوشته‌ی روی بسته باشد که  به شما نوید خرید یک محصولی تهیه شده از خمیر ترش لاکتیکی را خواهد داد. اما اگر برای شما هم سوال پیش آمده که این خمیر که نان‌آوران در محصول خود استفاده کرده چیست و فوایدش کدامست بهترست ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید.

خمیر ترش چیست و خواص آن کدامند؟ 

نان‌هایی که از این نوع خمیرآماده می‌شوند از نظر مزه و بو متمایز هستند و این به دلیل فرآیند تخمیرست که 8 ساعت طول کشیده است.نانی که سریع طبخ شده و از موادی چون جوش شیرین در تخمیر آن استفاده می‌کنند مخرب معده و عملکرد هضم است و در نتیجه دیابت و چاقی مفرط را در پی خواهد داشت. در صورتی که این محصول از گلوتن کاملاً تخمیر شده برخوردارست و این به معنای این است که بدن قادر خواد بود به طور کامل از آهن، کربوهیدرات، اسید آمینه و ویتامین‌های موجود در آن بهره ببرد. حساسیت به این نوع نان بسیار کم بوده و به دلیلی لاکتیکی بودن مجاری گوارشی را هم ترمیم می‌کند و این به معنای قدم برداشتن به سوی یک رژیم غذایی سالم خواهد بود.

طرز تهیه کلاب ساندویچ
19hyper-تست-مخصوص-پرونان-نان-آوران-400-گرم

کلاب‌ها نوعی ساندویچ خوشمزه هستند که به دلیل سهولت و سرعت آماده‌سازی، این روزها در زندگی شهری و شلوغ طرفداران خاص خود را دارند و حتی در منوی رستوران‌های بزرگ و هتل‌های معتبر موجود است.

مواد لازم:

١٢ عدد نان، بیکن گوشت و کالباس هر کدام 12 ورقه، 4 برگ پنیر چدار، نصف فنجان مایونز، گوجه حلقه‌ای ، کاهو، نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه :

۶ عدد نانی که دارید را تست نمایید و سپس به مایونز آغشته نموده تک تک مواد که دارید به هر ترتیبی که می پسنیدید چیده و در آخری رویشان نانی دیگر ار قرار داده در صورت تمایل برای سرو به صورت مثلثی برش دهید و همراه با انواع سس سرو کنید.

اطلاعات کلی
نوع: نان
برند: نان آوران
وزن: 400 گرم
مبدا برند: ایران

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.